Pedofilism, våldtäkter..

Läste precis att Gottfrid Svartholm Warg, en av grundarna till thepiratebay.com även står som innehavare till hemsidan pedofil.se. Där beskriver dem hur pedofiler har precis samma rätt i samhället som en vanlig medborgare utan denna psykologiskt absurda sjukdom har. Bokstavligt talat känner jag inte medlidande till folk som lider av "sjukdomen" pedofilism. Fast jag tror på ickevåldsprincipen så hade jag utan att tveka spruttat ett halvt magasin 50 mms kulor i ansiktet på den mannen som våldtar en 12-årig flicka och påstår att det är hans "sjukdom" som gör att han gör så, han kan ju inte råför det. Jo det kan dem! Upp med gylfen, skjutsa hem ungen och fundera ut vafan du höll på att göra.

För att snabbt gå över på nått som jag personligen kan dra paralleller med pedofilism är våldtäkt. Jag såg Beck - Den svaga länken i söndags. Där tre nyvuxna karlar våldtog tjejer/kvinnor som en sport. Hade gjort ungefär samma sak med 50 mms kulorna på dessa. Förra året (2008) överskred antalet anmälda våldtäkter på kvinnor 5000.. Nästan 14 vackra kvinnor förlorar tron på livet, om dagen.. fy fan.. 
När jag har nämner för vissa människor att jag är feminist har det hänt att jag har fått kommentarer "Äru gay eller?" "Det är du ju bara för att få brudar". 

1.
Jag är inte gay. Men hade jag varit det, hade du sett mig annorlunda då? Antingen är du så Narcissistisk och tror att du är så snygg att jag som "bög" hade raggat på dig, sluta vara så jävla egocentrisk. Eller så är du så jävla tveksam på frågan och därför är rädd för att jag ska "få fram din homosida". Båda sakerna är själviska.. sluta tänka på dig själv när det gäller såna här frågor. Det är inte du som berörs. Förutom när du behöver blod.

2.
 Jag vill inte ha "brudar". Ordet brud är en objektifiering av en kvinna. Finner det inte roligt att tro att man kan ha äganderätt på en kvinna. Det är inte kroppen som tillfredställer min hjärna.  

Död åt pedofilism. All ära till våra kvinnor som ens vågar lita på männen i vårt samhälle. Alla dagar borde vara internationella kvinnodagen.

Har haft skrivkramp i två veckor nu. Har dock börjat skolan så det kan vara en faktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0