Vägen till Bloggoholic!

Nu hände det för andra gången att texten som jag hade skrivit har försvunnit på något sätt. Men jag är inte killen med aggressions problemen.
Hade tänkt mig att effektivt börja skriva en så kallad blogg.
Har varit slö den senaste tiden med att hänga med i vår internet ålder. Har varken Myspace eller facebook. Men en blogg är väl alltid en början.

Varför starta en blogg?
Det är en bra fråga. En anledning är nog för att jag vill börja med nått jag tror att jag kan hålla på med under en längre tid. Nått jag kan hitta glädje i att göra. En annan grej kanske är att jag vill få ut problem som samlas som barnen runt jultomten i hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0